Vállalati Etikai és Megfelelőségi Szabályzat

A Starbucks meggyőződése, hogy az etikusan végzett üzleti tevékenység és a jócselekedetek iránti elkötelezettség elengedhetetlen a siker eléréséhez.

Three Baristas Smiling

A Vállalati Etikai és Megfelelőségi Szabályzat olyan program, amely támogatja a Starbucks küldetését, és segít megőrizni kultúránkat és hírnevünket olyan erőforrások biztosításával, amelyekkel partnereink etikus döntéseket hozhatnak munka közben.

A program tudatosságfejlesztő anyagokat készít és terjeszt, többek között az Üzletviteli szabályzatot; elősegíti a jogi megfelelőséget és az etikai oktatást; olyan érzékeny problémákat vizsgál, mint a potenciális érdekellentétek; valamint új csatornákat biztosít a partnerek számára a problémákról való egyeztetésre. Bátorítjuk a partnereinket arra, hogy bármilyen problémát jelentsenek a programnak a rendelkezésre álló kommunikációs csatornákon keresztül.

A Vállalati Etikai és Megfelelőségi Osztály által kapott jelentések nagy része alkalmazottak közötti problémákról szól. Ez a trend összhangban van más vállalatokkal - akár kiskereskedelmi, akár más iparágban működő cégről van szó - amelyek alternatív jelentési mechanizmusokat bocsátanak rendelkezésre egy átfogó etikai és megfelelőségi program keretében.

A Globális felelősségvállalásról szóló további információkért látogasson el a Starbucks™ Shared Planet™ oldalra.

További információkért a Starbucks Vállalati Etikai és Megfelelőségi Szabályzatáról érdeklődjön e-mailben az starbuckshungary@amrest.eu címen.

Üzletviteli szabályzat

Az Üzletviteli Szabályzat olyan dokumentum, amelyet minden partnerünkhöz eljuttatunk, hogy segítsen a megfelelő döntések meghozatalában a munkájuk során. A szabályzat a vállalat néhány elvárásának megfogalmazását tartalmazza arról, hogyan végezzük tevékenységünket a Starbucksnál, a vállalati küldetésünkkel és alapértékeinkkel összhangban.