Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to main content
About-Us-Page

Rólunk

Hetente több millió alkalommal megtörténik: a Starbucks baristája átnyújt egy italt a vásárlónak. Mégis, minden egyes eset egyedi.

Csak egy múló pillanat – csak egy kéz, amely átnyúlva a pulton átad egy csésze kávét egy másik kéznek.

Mégis, ilyenkor egy különleges kapcsolat jön létre.

Mindent, amit teszünk, ezért a kapcsolatért tesszük – a világon a legkiválóbb minőségű kávé felszolgálásától kezdve egészen addig, hogy hogyan veszünk részt vásárlóink és közösségeik életében a felelősségteljes üzletvitel megvalósítása érdekében.

A kezdetektől, amikor még csak egy kis üzlet voltunk több mint ötven évvel ezelőtt, mindenhol, ahová eljutottunk, és ahol csak megfordultunk, megpróbáltuk a helyet egy kicsit jobbá tenni annál, mint ahogyan találtuk.

 

Örökségünk

A napi munkába induláskor két célunk van: egy nagyszerű kávézás barátainkkal, és közben egy kicsit jobbá tenni a világot.  

Ez már akkor is így volt, amikor a Starbucks megnyitott 1971-ben, és ma is pontosan ugyanígy van.

Abban az időben a a vállalat egyetlen üzletből állt Seattle történelmi Pike Place főterén. Egy szűk kis üzletben a Starbucks a világ legfinomabb, frissen pörkölt szemeskávéit szolgálta fel. A Moby Dick által ihletett név az óceán és a korai kávékereskedők tengerész hagyományait elevenítette fel.

1981-ben Howard Schultz (a Starbucks igazgatója, elnöke, és vezérigazgatója) első alkalommal sétált be egy Starbucks üzletbe. Az első csésze Sumatra kávé után beleszeretett a Starbucksba, és egy évvel később már a vállalatnál dolgozott.

1983-ban Howard Olaszországba utazott, ahol magával ragadta az olasz kávéházak hangulata, és a kávéfogyasztás romantikája és élménye. Az volt az elképzelése, hogy az olasz kávéházi hagyományokat magával hozza az Egyesült Államokba, létrehozza a párbeszéd és a közösségi élet központját, a harmadik helyet a munka és az otthon után. Rövid időre elhagyta a Starbucksot, hogy létrehozza saját Il Giornale kávéházait, és 1987-ben visszatért, hogy helyi befektetők segítségével felvásárolja a Starbucksot.

A Starbucks az elejétől fogva más szeretett volna lenni, mint a többi. Olyan kávéház, amely nemcsak a kávét és a gazdag hagyományait ünnepli, de amely a kapcsolat érzését hozza el a vendégei számára.

Ma, amikor több mint 32 000 kávézóval rendelkezik a világ 80 országában, a Starbucks a speciális kávék legnagyobb elsődleges pörkölője és forgalmazója. Minden egyes csészével igyekszünk életre kelteni örökségünket és bemutatni kivételes élettapasztalainkat.

 

Küldetésünk

Felpezsdítjük és gazdagítjuk a lelket: egy ember, egy csésze, egy közösség, egy időben.

 

Értékeink

Partnereinkkel, kávénkkal és vendégeinkkel a középpontban a következő értékeket valljuk:

Meghitt és barátságos légkört teremtünk, ahol mindenki otthon érezheti magát.

Bátran keressük az új kihívásokat, fejlesztve önmagunkat és egymást.

Tisztelettel és nyitottan fordulunk a világ felé, értékelve az őszinte kapcsolatokat.

A legjobbra törekszünk mindenben amit csinálunk, vállalva a felelősséget eredményeinkért.

Teljesítmény vezérel bennünket, az emberi értékeket szem előtt tartva.