Közösségi tevékenység
Meggyőződésünk, hogy a részvétel a közösségeink életében nemcsak helyes tevékenység, de jó üzlet is.

Partnereink (dolgozóink) és vásárlóink évről évre inspirálnak és meglepnek bennünket azzal, milyen összefogásra képesek a világ jobbá tétele érdekében.
A Starbucks többféle programot is elindított a közösségi és jótékonysági tevékenységek elősegítésére. Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat erre, és így tettünk 2009 januárjában is, amikor a vásárlókat egy pohár főzött kávéval köszöntöttük öt órányi közösségi tevékenység zálogaként.
Célunk
Szeretnénk elérni, hogy 2015-re a Starbucks partnerek (dolgozók) és vásárlók évente több mint egymillió órányi tevékenységgel járuljanak hozzá közösségük életéhez.
Eddigi eredményeink