Változatosság a Starbucksnál
A fantasztikus kávén kívül a Starbucks üzleti sikerének részei az emberi kapcsolatok, a közösségi szerepvállalás és a kultúrák elismerése is.

Elkötelezettek vagyunk egy olyan kultúra fenntartása iránt, amelyben a változatosság érték és megbecsülésnek örvend. Ezért természetes, hogy a sokféleség minden tevékenységünkben alapvetően jelen van.
A Starbucksnál a sokféleséget egy egyenlet formájában fejezzük ki.
Sokféleség = elfogadás + egyenlőség + hozzáférhetőség
Elfogadás: emberi kapcsolat és részvétel
Egyenlőség: igazságosság és tisztesség
Hozzáférés: könnyű használat, akadálymentesség
Egész vállalatra kiterjedő sokféleségi stratégiánk a következő négy területre koncentrál: munkatársak, vásárlók, beszállítók és közösségek.
Partnereink (dolgozóink) - Olyan partnereket keresünk és alkalmazunk, akik legalább olyan sokfélék, mint az általunk kiszolgált közösségek. A partnereink fejlesztésére koncentrálunk oktatásukkal és szerepvállalásukkal.
Vásárlók - a Starbucks élményt minden vásárlóra kiterjesztjük, elismerve egyedi preferenciáikat és szükségleteiket. Kivételes vásárlói élményt kívánunk nyújtani úgy, hogy a vásárlókkal kulturálisan releváns formában létesítünk kapcsolatot.
Közösségek - támogatjuk a helyi és globális közösségeket stratégiai partnerségek kialakításával és olyan gazdaságfejlesztési lehetőségek kiaknázásával, amelyek elmélyítik a kapcsolatunkat azokkal a közösségekkel, akiket kiszolgálunk.
Beszállítók - Kivételesen és tisztességesen bánunk a beszállítókkal, és a beszállítói sokféleségi programunk keretein belül igyekszünk növelni üzleti kapcsolataink számát a kisebbségi és női tulajdonú beszállítók körében.
A Starbucks elkötelezett az olyan munkahelyek kialakítása iránt, amelyek értékelik és tisztelik az eltérő háttérrel rendelkező embereket, és lehetővé teszik a dolgozók számára, hogy a tőlük telhető legjobbat nyújtsák. Tiszteljük a partnereink tehetségének, tapasztalatának és perspektíváinak egyedi kombinációit, amelyek biztosítják a Starbucks sikerét.
Mint ilyen, elvárjuk partnereinktől, hogy a testvériség, tolerancia és emberiesség szellemében járjanak el minden vásárló irányában, hogy márkánk mindenki számára vonzó lehessen.