Starbucks Rewards

Kérdések és válaszok

Starbucks kártya

1. Mi az a Starbucks kártya?
 
A Starbucks kártya egy feltöltőkártya, amely fizetőeszközként használható a magyarországi Starbucks kávézókban elérhető kínálat vonatkozásában. Emellett a Starbucks kártya a  http://card.starbucks.hu weboldalon regisztrálható. A kártya regisztrációja lehetővé teszi, hogy részt vegyél a Starbucks Rewards hűségprogramban. 
 
2. Újra fel lehet tölteni a Starbucks kártyát?
 
Természetesen! A Starbucks kártya újra feltölthető. A legkisebb feltölthető összeg 1500 Ft, a legnagyobb 70 000 Ft. Kártyádat a weboldalunkon keresztül (https://card.starbucks.hu) vagy bármelyik magyarországi Starbucks kávézóban feltöltheted.

3. Létezik minimális összeg, amit mindenképp fel kell tölteni a kártyára annak megvásárlásakor?
 
Igen. Minimum 1500 Ft-ot mindenképp fel kell tölteni a kártyára annak megvásárlásakor. A teljes összeg azonnal elkölthető bármelyik magyarországi Starbucks kávézóban.
 
4. Hogyan lehet online újra feltölteni a Starbucks kártyát?
 
A Starbucks kártyát a http://card.starbucks.hu weboldalunkon keresztül vagy a kávézóban töltheted fel. A kártya online feltöltéséhez be kell lépned a fiókodba. A KÁRTYÁM fülön, a jobb oldalon találod a KÁRTYA FELTÖLTÉSE gombot. A kártyát előre meghatározott összeggel vagy 1500 és 70 000 Ft között bármekkora összeggel feltöltheted. Válaszd ki a kívánt fizetési módot (Visa/Master Card vagy átutalás PayU-n keresztül), és kövesd a képernyőn látható utasításokat. 
 
5. Hogyan ellenőrizhető a Starbucks kártya egyenlege?
 
A kártya egyenlegének ellenőrzése a következő módokon lehetséges:
  1. Kérdezd meg a kasszánál dolgozó baristát bármelyik magyarországi Starbucks kávézóban.
  2. Ha a kártya regisztrálva van, lépj be a fiókodba a card.starbucks.hu weboldalon keresztül. Egyenleged a weboldal főoldalán jelenik meg.
6. Lehetséges a számlát részben Starbucks kártyával, részben pedig készpénzzel vagy bankkártyával kiegyenlíteni?
 
Természetesen. Lehetséges a vásárlás egy részét Starbucks kártyával, a fennmaradó összeget pedig készpénzzel vagy bankkártyával kifizetni. 
 
7. Van a kártyának lejárati ideje?
 
Igen. A kártya az utolsó tranzakciótól vagy feltöltéstől számított 24 hónapig érvényes. Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor használod a kártyádat vásárláskor vagy feltöltöd, a lejárati dátum 24 hónappal meghosszabbodik a feltöltés vagy vásárlás dátumától számolva.
 
8. Hogyan lehet regisztrálni a Starbucks kártyát?
 
A regisztráció egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe. Menj a rewards.starbucks.hu vagy card.starbucks.hu oldalra, és válaszd ki az új fiók létrehozására vonatkozó opciót. Kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat. A regisztráció befejezésekor egy aktivációs linket tartalmazó e-mailt küldünk a regisztráció során megadott e-mail-címedre. Kattints a linkre, és fejezd be a regisztrációs folyamatot. 
 
9. Mik a kártya regisztrációjának előnyei? Milyen műveleteket lehet a fiókon keresztül elvégezni?
 
A Starbucks kártya regisztrációjának köszönhetően az alábbi műveletek lehetségesek:
  • Csillagok gyűjtése és a Starbucks Rewards program nyújtotta előnyök kihasználása.
  • A kártya egyenlegének ellenőrzése.
  • A kártya online feltöltése a card.starbucks.hu oldalon keresztül.
  • Tranzakciós előzmények, csillagok és elnyert előnyök ellenőrzése.
  • Annak bejelentése, hogy a Starbucks kártyát ellopták vagy elveszett.
  • Személyes adatok kezelése.
10. Más mintájú kártya is elérhető?
 
Igen. A Starbucks kártyák többféle dizájnnal elérhetők. Mindegyik ki van téve minden magyarországi Starbucks kávézó kasszájánál. 

11. Korlátozva van, hogy hány termék vásárolható meg a kártyával?
 
Nem, nincsen korlátozva. Starbucks kártyáddal minden, kávézónkban elérhető terméket kifizethetsz. Az egyetlen kivétel ezalól, ha másik Starbucks kártyát vásárolsz. 

12. Lehetséges Magyarországon megvásárolt kártyát külföldön használni, vagy fordítva?
 
Sajnos ez nem lehetséges. A Magyarországon megvásárolt Starbucks kártya csak a magyarországi Starbucks kávézókban érvényes. 
 
13. Hol kaphatok további tájékoztatást? 
 
További információért, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálati központunkkal a +36 1 423 4101-es telefonszámon (helyi hívás, a szolgáltatód által megadott tarifák szerinti díjazással) vagy írj nekünk levelet a starbucks.cardhu@amrest.eu e-mail címre.
 
Ügyfélszolgálatunk a következő napokon érhető el:
 
Hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 óra között
 
Szombaton: zárva
Vasárnap: zárva
Munkaszüneti napokon: zárva.


Starbucks Rewards

 
1. Mi a Starbucks Rewards program? Hogy lehet benne részt venni?
 
A Starbucks azzal a céllal vezette be a Starbucks kártyát és a Starbucks Rewards programot a piacon, hogy így fejezze ki elismerését leghűségesebb vendégeinek. Feltöltés után regisztráld a kártyát weboldalunkon, hogy előnyökhöz és további Starbucks-os információkhoz juthass. Ha a Starbucks kártyával fizetsz, minden 100 összegyűjtött csillag után vendégünk vagy egy csésze kávéra vagy teára.
 
2. Milyen előnyökkel jár a kártya regisztrációja?
 
A programban 50 bónusz csillaggal köszöntünk. Minden 100 összegyűjtött csillag után egy Tall vagy Grande italt mi állunk. Az elsők között fogsz értesülni új termékeinkről, kedvezményeinkről és egyedi ajánlatainkról. Amennyiben Arany fokozattal rendelkezel, a születésnapodra ajándék italt (választott toppinggal) vagy süteményt, és sok minden mást kapsz! 
 
3. Miért kell regisztrálni a kártyát, ha csatlakozni szeretnék a programhoz?
 
A Starbucks Rewards programban létrehozott fiókod lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolatba lépjünk veled, minden 100 összegyűjtött csillag után megajándékozzunk egy itallal, születésnapi meglepetéssel* kedveskedjünk, valamint sok más ajándékkal és egyedi ajánlattal lepjünk meg. Emellett a regisztrált kártyán lévő összeget biztonságosan átvezetheted egy új kártyára, ha a régit elveszíted vagy ellopják.
 
*Arany fokozatú felhasználóknak
 
4. Mik azok a csillagok? Hogyan gyűjthetem őket?
 
A csillagok a hűségprogramunk keretében gyűjthető pontok. Minden alkalommal, amikor a számlát a regisztrált Starbucks kártyáddal egyenlíted ki, csillagokat kapsz. A kapott csillagok mennyisége a számla összegétől függ – minden elköltött 160 Ft után 1 csillagot kapsz. Minden összegyűjtött 100 csillag után meghívunk egy Tall vagy Grande italra. Ha egy évben 200 csillagot összegyűjtesz, Arany fokozatba lépsz, és exkluzív ajánlatokban részesülsz. Fiókodba belépve mindig nyomon követheted csillagjaid egyenlegét.
 
5. Mit jelent a Zöld fokozat és az Arany fokozat?
 
A programba történő regisztrációt követően automatikusan a Zöld fokozatba kerülsz, melynek keretében a Starbucks Rewards tagoknak járó egyedi ajánlatokban, promóciókban és kedvezményekben részesülhetsz. Emellett minden 100 összegyűjtött csillag után ajándék italt adunk Neked. Az Arany fokozat eléréséhez gyűjts össze 12 hónap alatt 200 csillagot. Az Arany fokozat esetén tiéd minden Zöld fokozatban elérhető kiváltság, emellett italodhoz extra toppingot (szirup, tejszínhab) vagy presszókávé shotot adhatsz, és a születésnapi meglepetés, exkluzív ajánlatok és sok más is elérhetővé válnak számodra!
 
6. Hogy működik a csillagok rendszere?
 
Nagyon egyszerű! Csak regisztráld a kártyádat a http://card.starbucks.hu weboldalon. Minden Starbucks kártyával történő fizetést követően csillagokat kapsz. A kapott csillagok mennyisége a számla összegétől függ. Ha összegyűjtesz 100 csillagot, vendégünk vagy egy Tall vagy Grande italra.

7. Átadhatom a csillagjaimat egy barátomnak?
 
Sajnos a csillagok egy felhasználóhoz kapcsolódnak és nem lehet átruházni őket.
 
8. Honnan tudom, hogy elegendő csillagom van ahhoz, hogy ajándék italt kapjak?
 
24 órán belül kapsz erről értesítést és egy italkupont. Ez az e-mail lehetővé teszi, hogy meghívásunkat valamelyik kávézónkban érvényesítsd. Következő látogatásod alkalmával add át a kuponodat a kasszánál dolgozó baristának, és légy vendégünk kedvenc italodra.
 
9. Milyen gyorsan kapom meg a program keretében ajándék italra feljogosító kupont?
 
Legfeljebb 24 órával a 100. csillag összegyűjtését követően.
 
10. Van a csillagoknak érvényességi idejük? 
 
Igen, az utolsó Starbucks kártyás vásárlástól vagy feltöltéstől számítva 24 hónapig érvényesek.
 
11. Meddig érvényes a kuponom?
 
Minden kupon a lejárati dátumáig érvényes. Ez a dátum az ajánlattól függően eltérő lehet.